Tapk Dream Team dalimi ir patirk nepamirštamų akimirkų!

Kviečiame tave prisijungti prie Skautų slėnio vadovų komandos – Dream Team! Jei esi 16–30 metų, nori išbandyti save stovyklų ir projektų vadovų vaidmenyje, čia tavo vieta.

Ką gausi tapęs Dream Team nariu?
Asmeninis augimas: Dalyvausi dvejuose kvalifikacijos kėlimo mokymuose, kuriuose gilinsies į temas: grupės raidos fazės, vadovo vaidmuo, vaiko psichologija, nesmurtinė komunikacija, bendravimas su tėvais, praktiniai skautiški įgūdžiai (laužo kūrimas, palapinės statymas, vandens sauga ir kt.).
Įdomi patirtis: Būsi dalis atviros, smagios, įkvepiančios komandos, siekiančios kurti prasmingas stovyklų patirtis vaikams.
Lyderystės ir atsakomybės įgūdžiai: Ugdysi lyderystę, mokysiesi planuoti, vadovauti ir spręsti problemas.
Tarptautinės galimybės: Erasmus+ projektai, kuriuose gali dalyvauti Dream Team nariai.
Socialinės valandos: už savanorystę Skautų slėnio sovykloje vadovai gauna virš 70 socialinių valandų!
Darbo patirtis: Pilnamečiai turi galimybę dirbti lanksčiu grafiku, tiek, kiek ir kada nori bei gali.

Jei tau svarbu augti, tobulėti ir kurti, prisijunk prie Dream Team!
Pildyk kandidato anketą ir susisiekime!

Tapti Dream Team nariu – tai atsakomybė ir įsipareigojimas. Vien užpildyti anketą neužtenka – jūsų lauks pokalbis, mokymai savaitgaliais ir namų darbai. Bet kuriame etape vertinsime jūsų pastangas ir pažangą. Tik tie, kurie sėkmingai įveikia mūsų unikalią kompetencijų programą, gali tapti atsakingais vadovais, užtikrinančiais vaikų saugumą, kuriančiais jiems teisingą ir palaikančią aplinką, bei vedančiais kokybiškas programas stovyklose.

Jūsų laukia:

1. Etapas – Online susipažinimo pokalbis

Prieš pradedant mokymus, kviečiame Jus į trumpą online pokalbį, kurio metu geriau susipažinsime su Jumis, Jūsų vertybėmis, patirtimi ir motyvacija. Tai padės mums įvertinti, ar esate pasirengę prisijungti prie mūsų Dream Team komandos!

2. Etapas – Savaitgalio mokymai

Šie mokymai skirti vadovams, siekiantiems įgyti arba pagilinti savo žinias ir gebėjimus dirbant su vaikų ir jaunimo grupėmis. Dalyviai bus supažindinti su grupių valdymo principais, efektyvios komunikacijos metodais, rizikų valdymu, taip pat galės praktiškai spręsti realias situacijas ir pasidalinti savo patirtimi. Mokymai vyks interaktyviai, naudojant praktines užduotis, diskusijas ir komandinius darbus.

Po mokymų dalyvis:
  1. Giliau supras grupės dinamiką ir vadovo vaidmenį:
    • Mokės atpažinti grupės raidos fazes.
    • Gebės pritaikyti vadovo elgesį skirtingose grupės raidos stadijose.
    • Supras, kaip kurti palankią aplinką grupės bendradarbiavimui ir veiklai.
  2. Įgis įgūdžių bendraujant su vaikais, tėvais ir kolegomis:
    • Išmoks taikyti „Burgerio metodą“ bendraujant su tėvais ir kitais suaugusiais.
    • Supras skirtingus bendravimo stilius, jų poveikį grupės atmosferai ir tarpusavio santykiams.
    • Gebės palaikyti pagarbų ir profesionalų bendravimą.
  3. Bus pasirengęs valdyti problemines situacijas stovyklose ir kitose veiklose:
    • Sužinos, kaip atpažinti ir spręsti sudėtingas situacijas, susijusias su vaikų elgesiu (agresyvumas, drovumas, hiperaktyvumas, negalia).
    • Mokės pasirinkti tinkamą elgesio strategiją dirbant su vaikais, grupėmis ir tėvais.
  4. Įgis rizikos valdymo ir prevencijos įgūdžių:
    • Gebės identifikuoti galimas rizikas veiklose (pvz., stovyklavimas, žygiai, veiklos prie vandens) ir imtis jų prevencijos priemonių.
    • Išmoks atlikti rizikų vertinimo analizę ir sudaryti rizikos valdymo planus.
  5. Sustiprins komandinius ir vadovavimo įgūdžius:
    • Dalyvaus praktinėse užduotyse ir diskusijose, dirbs komandoje su skirtingo patyrimo vadovais.
    • Išmoks efektyviai pasiskirstyti atsakomybėmis bei kurti palankią atmosferą kolektyve.
  6. Sustiprins ryšį su kitais vadovais ir įkvėpimą vadovauti:
    • Dalyvaus socialiniuose vakaruose, kuriuose plės asmeninius ryšius, dalinsis patirtimis ir semsis įkvėpimo iš kitų.
Nauda dalyviui:

Šie mokymai suteiks praktinių žinių ir įgūdžių, kuriuos dalyvis galės iškart pritaikyti savo vadovavimo praktikoje. Tai yra puiki galimybė tiek pradedantiesiems vadovams, tiek patyrusiems specialistams atnaujinti žinias, pasisemti idėjų ir tobulėti. Be to, dalyvis gaus stipresnį pasitikėjimą savo gebėjimais vadovauti įvairiose situacijose.

3. Etapas – Kiekvienas individualiai privalo (Pilnamečiai) praeiti ir išsilaikyti arba turėti galiojančius Turistinių stovyklų organizatoriaus, Pirmos Pagalbos, Higienos mokymų pažymėjimus ir sveikatos knygelę. (Skautų slėnis nekompensuoja )
4. Etapas – Antras savaitgalio susitikimas

Antrojo savaitgalio mokymai skirti vadovams, siekiantiems pagilinti savo teisinių žinių bagažą, susipažinti su svarbiausia dokumentacija ir įstatymais, taip pat tobulinti praktinius įgūdžius, kurie yra būtini organizuojant stovyklas ir kitas veiklas su vaikais bei jaunimu. Mokymai sujungia teorinius ir praktinius aspektus, siekiant užtikrinti vadovų pasirengimą įvairioms situacijoms.

Po mokymų dalyvis:
  1. Sustiprins savo žinias apie dokumentaciją ir teisinius reikalavimus:
    • Supras, kokie dokumentai yra būtini stovyklų organizavimui (sertifikatai, pirmosios pagalbos pažymėjimai, higienos ir sveikatos knygelės, verslo liudijimai, pajamų deklaravimas).
    • Gebės užpildyti veiklos ataskaitas ir žinoti, kaip tinkamai administruoti stovyklos dokumentaciją.
    • Susipažins su pagrindiniais įstatymais ir teisiniais aktais, susijusiais su darbu su nepilnamečiais (tėvų sutikimai, lydinčių asmenų atsakomybė, veiklų metodikos ir instrukcijos).
  2. Įgis praktinių stovyklų organizavimo ir įgyvendinimo įgūdžių:
    • Mokės kurti laužą skiltuvu.
    • Gebės tinkamai naudoti gelbėjimo liemenes bei organizuoti kanojų ir baidarių veiklas, pasirūpindamas saugumu.
    • Išmoks rišti mazgus ir juos taikyti stovyklų veiklose (pvz., pionerijoje).
    • Mokės statyti palapines ir organizuoti edukacinius žygius sausumoje bei ant vandens.
  3. Gebės užtikrinti veiklų standartizavimą ir saugumą:
    • Supras, kaip suvienodinti stovyklų veiklos standartus (vandens programos, edukacinių žygių, pionerijos).
    • Mokės sudaryti veiklos metodikas ir instrukcijas, užtikrindamas veiklų nuoseklumą ir saugumą.
    • Įgis žinių apie rizikų prevenciją ir situacijų valdymą, ypač veiklų prie vandens metu.
  4. Supras atsakomybės pasidalijimą ir efektyvią komunikaciją:
    • Žinos, kaip teisingai paskirstyti užduotis tarp vadovų ir dalyvių.
    • Gebės užtikrinti, kad visos veiklos būtų vykdomos pagal teisės aktų reikalavimus ir organizacijos taisykles.
Nauda dalyviui:

Šie mokymai suteikia kompleksinį pasiruošimą organizuoti stovyklas ir kitas vaikų bei jaunimo veiklas. Dalyvis įgis teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kurie padės ne tik užtikrinti veiklų kokybę, bet ir jų saugumą. Po šių mokymų dalyviai jausis labiau pasitikintys savimi ir pasiruošę dirbti net sudėtingiausiomis sąlygomis.

5. Etapas – Paruošiamieji darbai (Talka)

Trečiojo savaitgalio tikslas – komandinio darbo ir praktinių įgūdžių įtvirtinimas ruošiant stoviklavietę būsimoms stovykloms. Tai – darbingas ir vieningas mokymų etapas, skirtas pritaikyti per ankstesnius savaitgalius įgytas teorines ir praktines žinias. Dalyviai ne tik išmoks efektyviai pasiruošti stovyklavimo vietą, bet ir patys ją įrengs, sukurdami tinkamą infrastruktūrą būsimiems stovyklautojams.

Po šio savaitgalio dalyvis:
  1. Susipažins su stovyklavietės infrastruktūra ir išdėstymu:
    • Supras stovyklavietės teritorijos organizavimą, įrangos išdėstymo principus ir svarbiausius logistikos aspektus.
    • Žinos, kaip efektyviai išnaudoti turimą erdvę ir resursus stovyklautojų poreikiams.
  2. Įtvirtins ankstesnių mokymų metu įgytas žinias:
    • Praktikoje pritaikys vadovavimo, saugumo užtikrinimo ir komandinio darbo įgūdžius.
    • Patikrins gebėjimą valdyti situacijas, susijusias su stovyklos įrangos naudojimu, žygių ir veiklų organizavimu.
  3. Įgis patirties ruošiant ir tvarkant stovyklavimo vietą:
    • Išmoks įrengti palapines, pionerijos statinius, laužavietes ir kitas stovyklavimo infrastruktūros dalis.
    • Tinkamai pasirūpins įranga – nuo kanojų, baidarių iki edukacinių priemonių paruošimo.
  4. Sustiprins komandinio darbo įgūdžius:
    • Dalyvaus bendrame stovyklavietės paruošimo procese, mokydamasis koordinuoti veiklas ir bendradarbiauti.
    • Pamatys, kaip sklandus darbas komandoje prisideda prie sėkmingo stovyklos pasirengimo.
  5. Pasiruoš galutiniam stovyklautojų priėmimui:
    • Užtikrins, kad stoviklavietė yra visiškai paruošta veikloms, o infrastruktūra atitinka numatytus standartus ir reikalavimus.
Nauda dalyviui:

Šis savaitgalis – tai galimybė praktiškai patikrinti ir įtvirtinti įgytas žinias, pasiruošti realiai vadovavimo patirčiai bei stovyklautojų priėmimui. Dalyvis išmoks efektyviai valdyti stoviklavietės paruošimo procesą, sustiprins komandinio darbo įgūdžius ir įgis pasitikėjimo savimi, kad vadovavimo metu galėtų veikti užtikrintai.

Tai ne tik intensyvus darbas, bet ir galimybė susiburti bendram tikslui, stiprinant komandą ir kartu kuriant stovyklautojams draugišką bei saugią aplinką.

Agnė Lapukaitė
Dream Team
Arnas Juzenas
Dream Team
Artūras Buivydis
Dream Team
Atėnė Silkauskaitė
Dream Team
Dorotėja Preskienytė
Dream Team
Augustas Gintaras
Dream Team
Aurėjus Strazdauskas
Dream Team
Austėja Jurevičiūtė
Dream Team
Barbora Markauskaitė
Dream Team
Benigna Adašiūnaitė
Dream Team
Bitė Dubauskaitė
Dream Team
Birutė Daugėlienė
Dream Team
Brigita Bakaitytė
Dream Team
Čeikauskas Jonas
Dream Team
Dautartas Rimkus
Dream Team
Domas Laukaitis
Dream Team
Dominyka Petrauskaitė
Dream Team
Dominykas Babraitis
Dream Team
Dovydas Dastikas
Dream Team
Elena Matu
Dream Team
Ema Gaudi
Dream Team
Gabrielė Soročkinaitė Marcinkevičiūtė
Dream Team
Gustė Makčinskaitė
Dream Team
Gytautas
Dream Team
Izabelė Lučinskaitė
Dream Team
Jokūbas Varkalys
Dream Team
Jonas Žiūkas
Dream Team
Julija Dorelaitytė
Dream Team
Stovyklos
Edukacijos
Skautams
Stovyklavietės
Parduotuvė